martes, 15 de mayo de 2012

Últimant la preparació de la temporada

Ja fa temps que no escric, i no serà per ganes.
Durant aquest temps he anat fent cosetes. Vaig aconseguir quedar el 26è de la general a la Cursa dels Mussols de Sant Quirze del Vallès, en el recorregut que tinc per la mà a força d'entrenar-hi cada dia.
Vaig fer mitja marató de Barcelona acompanyant al meu amic Fran i també vam fer el recorregut pirata dels Koales a Montserrat, 40 Km en 8h 30 min. Vaja, que no he parat quiet.

Aquest cap de setmana ha estat complert.
Divendres vaig gaudir d'una bona tarda amb l'amiga Elvira per una de les canals de la Tricanal de la Mola que vaig batejar: La canal de font de Neda.
Crec que és una de les pujades més fortes i amb més desnivell que es pot fer a la Mola, ja que en uns 4-5 km fas uns 687 m de desnivell de pujada.

L'excursió, que parteix de la riera de les Arenes (cruïlla del Dalmau) es magnífica per les vistes que s'hi poden contemplar i per la solitud que hi trobes.






Diumenge, Caminada Popular de Castellar del Vallès, de 17 Km, on la Mireia va tornar a superar-se a si mateixa. L'enhorabona!


La pròxima, aquest proper diumenge a la tradicional Travessa del Montseny, de 46 Km. Allà hi serem!

No hay comentarios:

Publicar un comentario