miércoles, 9 de marzo de 2011

Marató de Barcelona 2011

Després d'un mes de febrer nefast, amb una grip com mai havia tingut i una lesió al tendó d'Aquiles, vaig afrontar la Marató amb l'esperança de realitzar, almenys, el mateix temps que l'edició anterior, fixada en 3h 24'54". Vaig patir de valent, però al final va sortir bé, aconseguint un meritori temps de 3h 23'07''.


Vaig disfrutar com mai, gaudint de cada alè del públic, de cada detall, i és el que m'emporto de record.
L'any que ve, MÉS!

1 comentario:

  1. Malgrat aquest mes de febrer que has passat, penso que vas fer molt bon temps! L'any que ve, a veure si t'acompanyo... a la sortida, vull dir! jeje M'aniré mentalitzant i algun dia la faré!
    Endavant amb el bloc, no l'abandonis i ves-hi penjant cosetes. Sense adormir-se! jeje

    ResponderEliminar