lunes, 28 de marzo de 2011

Cursa dels Mussols 2011

Dissabte al vespre vaig participar a aquesta magnífica cursa, organitzada pels companys de Sant Quirze del Vallès. No les tenia totes amb mi, ja que divendres vaig fer el recorregut d'entrenament i hem vaig rebrincar el turmell en la baixada, posant en perill la meva participació.
El recorregut m'era familiar, ja que alguns dels trams són els que faig servir per entrenar diàriament. El recorregut, d'uns 12 km i 350 m de desnivell positiu, era divertit: pujades i baixades constants per corriols amples, corriols estrets i trams de pista, tot intentant no enfangar-te gaire.
Definitivament, em vaig adonar que el meu frontal Petzl Tikka no il·lumina gaire i l'hauré de canviar. Ja vaig prendre nota d'algun corredor que portava un bon "foco"...
Vaig compartir experiència amb el seleccionador de curses de muntanya de la FEEC, en Fernando Rosa, que se'm va escapar a les primeres rampes del recorregut però vaig atrapar-lo a les acaballes. Finalment, vam arribar plegats a la meta amb un temps de 58:44 i el 63è de la general. Ojo que no estamos tan mal!

1 comentario:

  1. Ufffff!
    Amb un Tikka vas còrrer en 58 minuts?
    Jo portava el meu "focazo" (Petzl Ultra), reservat per les grans ocasions i curses curtes nocturnes, i a les baixades no les acabava de tenir totes amb mí!!

    A veure si tornem a coincidir!

    ResponderEliminar